2011. április 20., szerda

...hogy tavasszal szenvedés van

(De a zene az segít.)

A Beatles Abbey Road című albumáról másfél éve már írtam az évforduló kapcsán, de ma újra előkerült, merthogy tegnap átpakoltam ezt a cd-t az ipodomra. Mivel hiába a tavasz, amiről Dorka is írt, lassan én is csak suttogni tudok; vasárnap elkezdtem rettenetesen prüszkölni, aztán hétfőre ez már komoly náthává érett, mentem haza munka után, angolóra helyett, jót tett a fokhagymás pirítós (nem dörzsölve, apró szeletekre vágva a fokhagymát), a másfél liter mézes-citromos tea meg az ágyba bújás, tegnap már valamivel jobb volt, csak bőrátültetésre vágyom az orrom alatt/körül, úgyhogy átraktam zenéket az ipodra, teljen valami hasznossal az idő, ha már a leckével, mit emailben elküldött egyik csoporttársam, készen voltam.

Munkába menet hát Beatles-t hallgattam, jókedvűvé tett, aztán a munka már kevésbé, de hazafelé megint jót tett nekem ez a lemez.

Ma meg újra kihagyom a sulit, bár újra jobb kissé, de még mindig nem az igazi, ágyban fekve semmit tenni a nekem való most. Mert már a leckét is elküldtem emailben a tanáromnak, tea mellettem, a fokhagymás pirítósok a hasamban. A fülemben meg az Abbey Road.

4 megjegyzés:

Dorka írta...

Na, kívánok Neked mihamarabbi gyógyulást! Pihenj sokat és napozz! :)

az, aki írta...

Igyekszem, köszönöm!
A napozás jó ötlet, kéne egy nagy terasz meg egy nyugágy...

dorkamoka írta...

Gyogyulast kivanok neked en is..de biztos vagyok benne,hogy ilyen jo ellatas mellett mar jobban is vagy. Hiszen a jo kis piritos,tea es a Beatles fiuk csak meggyogyitanak hamar!:)

az, aki írta...

Köszönöm, már egész jó, már csak egy kis köhögés maradt.
S igen, a terápia hasznos, egyfolytában George dalát dúdolom - ugye napozásról is esett itt szó -, szóval I say it's all right. :)