2012. február 4., szombat

...hogy hajnali kelés van

A kuponos bejegyzésben (ahol prágai képeket is láthattál) írtam a Kedves fodrászos történetéről. Na, ma hajnalban keltünk, mert 7:00-re ment Csepelre (szerintem már ott van), bár tegnap kissé elbizonytalanodott mikor hívta őt a lány, de csupán azt tudakolta, megy-e?

Hát megy. Szombaton ötkor kelni kellemes, főképp ilyen télben.

Úgyhogy rendbe tettem a postafiókjaim, s elmeséltem ezt neked, kedves olvasó, aki talán most még a jó puha paplan alatt pihensz.

Persze írhatnék leckét is, de most nem vagyok olyan állapotban, különben is, egyik részét már tegnap délután megtettem, a másik meg olyan, hogy fénymásolt lapon vannak példamondatok, melyeket át kell fogalmazni (linking words - ez a mostani tanulni való), de valahonnan ismerősnek tűntek nekem, s rájöttem, ezt mi már megkaptuk, csak meg kellene a sok papírom között találni. Úgy tűnik, egyszerűbb lesz újra megírni...

A "mi" amúgy a csoportból csak kettőnket takar, elég furcsa, hogy a 2008. szeptemberében összejött társaságból már csak ennyien maradtunk. Egyébiránt ötünkkel indult a tanfolyam, a másik három lány, hát hogy is fogalmazzak finoman?

Van a karrierista.
Aki mindig szép kosztümben jár órára, külön mappában a könyve és a füzete, s gyakran emlékeztet minket arra - ha esetleg elfelejtenénk az előző figyelmeztetés óta -, hogy ő hol és mit is dolgozik. Vicces (?) volt, mikor arról kellett társalognunk, ki milyen munkát végezne, s milyet nem, hogy ő a saját főnöke szeretne lenni, s semmiképpen sem a saját beosztottja...

Van a bölcsész.
Aki filmtörténetből diplomázott, s imádja a horrort, meg - ez bizony az én hiányosságom - egy számomra ismeretlen rendező alkotásai iránt rajong. S noha valamelyik kereskedelmi tévécsatornánál dolgozik, szerintem ez csak valami fedősztori, mert az utolsó két órán olyan átható konyhaszag áradt a ruháiból, mintha valami séf mellett kuktáskodott volna.

Van a programozó.
Aki egy "hungarian-USA company"-nál dolgozik. S úgy mutatkozott be, hogy a B2 szintre sorolták, de neki az túl alacsonynak tűnt. Nekem néha meg úgy tűnik, a C1 számára túl magas. Mellesleg láttál te már női php programozót plázacicás műkörmökkel? Ami a kiszőkített bajuszhoz kimondottan jól áll. (OK, ez egy gonosz megjegyzés volt, bocs.) Idegesítőbb az állandó vihogás, valamint az igen gyakori "I think I don't know." mondat.

És van a bőbeszédű lány.
Aki, ha jól számoltál, már a negyedik csoporttárs, de még nem tudja, jön-e velünk, egyelőre csak látogatóba, órát nézni volt szerdán, s a nevén kívül semmi sem derült ki róla. Illetve annyi, hogy három lány közül ő a legkisebb, s anyukája a legjobb barátnője.

2 megjegyzés:

Dorka írta...

Izgalmas csoporttársak :P A kiszőkített bajusz tényleg csúnya megjegyzés volt!
Izgalmas dolog ez a kuponozás.. Hogy és miért kezdtétek el?

az, aki írta...

Van úgy, hogy gonosz vagyok. Tudod, rossznak lenni jó... :)
A kuponozás meg már nem emlékszem hogy kezdődött. Annak a Kedves a tudója! :) Kap mindenféle hírleveleket, onnan szokott mazsolázni.