2010. június 26., szombat

...hogy furán érzi magát az ember

Tegnap reggel utoljára mentem abba az irodaházba, ahová majd' tíz éve jártam dolgozni. Merthogy költözik a cég. Én meg hétfőtől két hétig szabadságon leszek. Utána már az új iroda vár.

S nem nagyon volt időm nosztalgiázni, pörgős napunk volt. Fél óra kellett a dobozolásra a végén, aztán még egy cigit elszívtam a teraszon, az új helyen már csak a ház előtt lehet.

Aztán fáradtan jöttem haza, az ebédem is fél öt körül ettem meg, napközben nem jutottam hozzá.

Szóval furcsa volt, valahogy lazább utolsó napra számítottam. De most pihenés jön. És az legalább jó!

2 megjegyzés:

Dorka írta...

A váltás mindig fura.. főleg, ha az embernek nincs ideje rendesen lezárni a régit. Azért remélem, szép lesz az új hely :) és kellemes pihenést a két hétre!

az, aki írta...

Hát igen, néha nem könnyű váltani, de van, hogy az ember kénytelen. Én is remélem, hogy jó lesz.

Szabadság meg rohanós ügyintézős lesz, legalábbis egy része, de majd igyekszem pihenni is. :)