2011. február 14., hétfő

...hogy nincs hír

Múlt héten kedden ugye hívott az ágybolt, aztán csütörtökön érdekes érzés volt megnyomni a zöld gombot a POS terminálon, mikor lehúzták a kártyám; de hát tömör fa, meg a matracok is igen jók, szóval jó ideig nem csökken ekkora összeggel az egyenlegem, azt hiszem (illetve remélem).

No és az eladó mondta, ha pénteken vagy hétfőn nem jelentkeznek, hoznák nekünk az ágyat (meg a matracokat), csörögjek rájuk, beszélnek majd a szállítóval.

No és mivel sem pénteken, sem ma nem jelentkeztek, rájuk csörögtem. Egy jó félóra múlva meg a szállító rám, akkor holnap 11:00 és 13:00 óra között hoznák. Mondom neki, az nem lesz jó, múlt héten mikor beszéltünk, meg mikor kifizettük akkor is, említettem volt, szerda vagy csütörtök a nekünk megfelelő. De hogy nekik a szerda semmiképp, a csütörtököt meg még nem tudja, késő lenne-e, ha szerdán hívna, mikor tudnak jönni. Mondom igen, most miért is nem tudunk megegyezni egy időpontban? Hát akkor legyen csütörtök reggel 9:00 és 11:00 óra között. Visszakérdeztem, hogy akkor 17.-e, csütörtök, délelőtt 9:00 és 11:00 között-e, amit emberünk megerősített.

Nagyon nem egyszerű ez a történet...

(S tudom, adós vagyok a londoni beszámolóval; a képeket már rendbe tettem, a leírni valót még nem sikerült. De igyekszem.)

Nincsenek megjegyzések: