2011. május 31., kedd

...hogy mindjárt nyár van

4 megjegyzés:

dorkamoka írta...

Jo nektek!:) Itt mi kevesbe erzekeljuk a nyarat..de legyen is nyar..legyen Augusztus mar..mert szeretnek egy jot beszelgetni veled vegre!:)

Dorka írta...

Már nyár van! :) Imádnivaló nyár. (bár egy nap úgy 4x leizzadni nem olyan jó, de vízparton majd élvezni fogom, addig meg legyünk túl a vizsgákon)

az, aki írta...

@dorkamorka
Egyelőre én sem nagyon érzékelem... De az augusztust már én is várom, lesz miről! :)

@Dorka
Leizzadni? Lehet, Szegeden kánikula van, de Pesten én csak az esőtől lettem vizes. Nekem vízpart majd júliusban lesz, Balaton, s már nagyon várom!

Dorka írta...

Ó, Pesten is remekül lehet izzadni, főleg ha az ember siet vagy metrózik! (nem értem, hogy van ez, de a metróban mindig kiver a víz - nem negatív érzelmek miatt, egyszerűen mintha leizzadnék, de bármilyen évszakban). Vízpart nekem már június közepétől. Mit part! A Dunán fogok evezni! :)
Amúgy izzadásra tökéletes a vonat is.. pf. Nem jó most a műbőrüléseken utazni.