2011. augusztus 17., szerda

...hogy a jobb rosszabb

S így ugye a bal a jobb.

Nem, nem vált politikussá a blog, az nem egy olyan dolog, amiről érdemes írni. Egyszerű ínhüvelygyulladástól szenvedek.

Tegnap már borogattam, de nem lett jobb - na tessék! már megint ez a finom utalás! -, így ma reggel meglátogattam az üzemorvost a dolgozóban. Ki ellátott. Mindenféle jótanáccsal, amennyiben tudok és akarok dolgozni... Felírt három kenőcsöt is, de nem receptre, hanem egy cetlire.

Hát munka után gyógyszertár, kértem fáslit, Fastum gélt. Utóbbiról kiderült, vényköteles. Maradt a Nicoflex vagy az Inno Rheuma. Előbbi paprikát is tartalmaz, utóbbi meg leginkább gyógynövényeket. A gyógyszerészlány kiokosított. Az kissé érdekes volt, ahogy a kártyás bizonylatot aláírtam, pontosabban próbáltam aláírni. De valahogy sikerült.

Amúgy balkezességben van már gyakorlatom. '99 nyarán egy mázsás páncélajtó csukódott a jobb kezem középső ujjának felső percére. Az egészből csak arra emlékszem, hogy ülök a földön a wc-ben és folyatom rá a vizet. Utána láttam a nagy vércseppeket a folyosón. S mivel egy hónapig sínben volt az ujjam, mikor a doki levette, a formája érdekes hasáb volt, a szagát meg gyorsan alkoholos lemosással próbálta eltüntetni. Azóta furcsán néznek, ha megmutatom, melyik ujjam volt eltörve...

Én meg most abbahagyom a mobilblogolást, a végén még a bal mutatóujjam is begyullad a telefonbillentyűk nyomkodásától.

4 megjegyzés:

Dorka írta...

Jobbulást és vigyázz Magadra! A Nicofelxet ismerem, kellemes zsibbadást tud okozni... de akkor akár már lóbalzsam is. Aztán csak pihentesd!

az, aki írta...

Köszönöm, úgy tűnik néhány nap intenzív kezelés jót tett neki.

Én az Inno Rheumát választottam, szimpatikusnak tűnt a sok gyógynövény, s hatott is!

Dorka írta...

Az a lényeg. Örülök neki :)

az, aki írta...

Hát még én! :)Hát még én! :)