2012. január 5., csütörtök

...hogy tanulni nem könnyű

Kaptam emailt a nyelviskolától, csütörtökig élvezhetem a törzshallgatói kedvezményt, ha beiratkozom a továbbmenő csoportba. Tanárnénivel megbeszéltük, még tavaly, elkezdjük januárban a C1 szintet (advanced), remélve, lesz elegendő számú jelentkező ahhoz, hogy az iskola elindítsa a tanfolyamot.

No, gondoltam beiratkozom online, az kényelmesebb, választanám az automatikusan továbbmenő csoport opciót, ám jön a meglepetés: nem ajánl fel ilyet az oldal, azt látom, nincs ilyen. Viszont felmérhetem a szintem, s választhatok annak megfelelő csoportot.

Hát írtam én is emailt, mondanák meg, mi van ilyenkor. S eszembe jutott, lehet, újra bérletet kéne venni (három tanfolyamot egyszerre kifizetve négyet adnak), ám az is, tanárnéni említette volt, nem egyszerű ezen a szinten összeszedni a tanfolyam indulásához elegendő diákot, szóval rákérdeztem, ha ezt az opciót választom, ám sem a kívánt szinten, sem a kívánt időpontban, sem a kívánt helyszínen nem indítanak csoportot, visszatérítik-e a befizetett pénzem? Na, azt nem. Illetve csak akkor, ha még nem használtam fel a bérletet. Ha már igen, nincs mit tenni, más tanfolyamot ajánlanak fel (ugyan milyet?), illetve ügyvezető igazgató úr esetleg engedélyezheti az átruházást. Ami meg a továbbmenő csoport rendszerükbe történő rögzítését illeti, majd értesítenek.

Óra előtt még megnéztem a postafiókom, ahol újabb levelet találtam, immár rögzítették a csoportunkat, iratkozzak be online nyugodtan. De mivel már a suliban voltam, mentem az információs pulthoz, ahol a kislány mosolygott rám, s megkérdezte, akkor most bérletet veszek vagy csak egy tanfolyamra fizetek be? Meglepődtem, honnan tudja, hogy velem leveleztek, aztán a papírok aláírásánál láttam, vele tettem. S persze csak egy tanfolyamra neveztem be.

Nincsenek megjegyzések: