2012. április 15., vasárnap

...hogy az ember hiába függő

Az úgy van ám, hogy van nekem több gmail-es postafiókom (levelezésre, hírlevelekre, blogolásra...), meg egy hároméves Nokia E51-em, ami persze ma már nem egy geek dolog, mert nem nagyképernyős nyomogatós, meg Symbian-os, szóval igen ódivatú, bár én szeretem. És volt rajta egy remek kis gmail-es java alkalmazás, mely néha azért lefagyott, de mindig újra tudtam telepíteni az m.google.hu oldalról (ahonnan amúgy le lehet szedni a maps-et is, például). Tényleg remek program (volt), mert tudta kezelni egyszerre a több fiókot, s úgy működött, mintha gépen jelentkeztem volna be, minden funkció (keresés, címkék, stb.) működött.

Aztán pár napja közölte velem, hogy akkor ő most először töltődik be és kéri a türelmem. Hm. Aztán meg el sem indult, ki sem tudtam lépni belőle, csak néztem bambán az üres képernyőt... Majd rákerestem mindenféle fórumokon, ahol azt olvastam, hogy a Google immár tesz nagy ívben a Symbianosokra (egy helyen nem is csodálkoztak rajta, azok után, hogy először maga a Nokia tette ezt meg...), de hát azért szerintem van pár ember, aki ilyen platformon szeretné elérni ilyen könnyen a leveleit.

Persze ha androidos lenne a telefonom, vagy IOS futna rajta, akkor letölthetném ezt az applikációt, ezt olvastam nem egy mobilalkalmazásokat emlegető hivatalos Google oldalon.

Így hát nem marad más, mint hogy böngészőben nézegessem a leveleim a mobilomon, vagy gépen, vagy váltsak androidra (ami valahogy nem opció), vagy iPhone-ra (ami szintén, bár inkább vágyott dolog).

Mindenesetre köszönet jár mindenkinek, aki ennyire nem törődik ennyi szerencsétlen S60-as felhasználóval.

Nincsenek megjegyzések: