2010. július 27., kedd

...hogy nagy nap van

Ma először mentem biciklivel munkába.

Reggel a Kedves mondta, azzal megy - szokott -, s végre már én is megtehetném. Szóval rá kellett beszélnie. Mondjuk egy ideje már mondogatta, hogy nézzek utána, nálunk hogy megy a kerékpártárolás, s persze utána is néztem, de valahogy kényelmesebb volt buszozni meg gyalogolni.

Viszont ma az idő is bicajozós volt, s hihetetlen jó érzés alig negyedóra alatt a munkahelyemen lenni. Délután meg elmentem a Kedves elé, az is gyorsan ment így, s együtt kerekeztünk haza.

Azt hiszem, ebből rendszert csinálok.

6 megjegyzés:

dorkamoka írta...

Nagyon helyes,nagyon helyes!:)

az, aki írta...

Tudtam, hogy ez tetszeni fog Neked! :)

(Off: olvastalak tegnap, válasz hamarost.)

Dorka írta...

Gratula! Én is örültem volna, ha bicajjal tudok suliba járni. De azért... a 15 km főút mellett valahogy nem vonzott :P Apa szerintem nem is engedte volna, veszélyes móka.

az, aki írta...

Nekem szerencsém van az Angyalföldön kiépített bicikliutakkal. Főút mellett, hát. Megértem Apukád. No de majd Szegeden! :)

(Amúgy ma is bringával jöttem dolgozni és még mindig tök jó!)

Dorka írta...

Szegeden bizony! Viszem a bicajt! :)

az, aki írta...

Hajrá! :)
Én azóta is bicajozom a munkába, s még mindig nagyon jó!