2010. augusztus 11., szerda

...hogy ráncfelvarrás van

Kellett már a változás, hát nézegettem mindenféle dolgokat, mivel lehetne csinosítani itt a kinézetet.

Rengetegen voltak már a "hogyan"-ok, illett már valamit kezdeni velük. Rábukkantam egy remek címkefelhőre, köszönet érte Coolnak! (Na jó, kicsit alakítottam rajta, de szerintem ez így jól néz ki.)

A Clocklinkre véletlenül bukkantam, s ha már, akkor be kellett tennem ide egy vonalkódos órát.

Ami meg Téged illett, kedves olvasó, számollak, de hogy Te is láthasd, hogy honnan hányszor járnak erre, az oldal aljára tettem egy számlálót. Ebbe is olvasás közben botlottam bele, s megtetszett, így már nekem is van ilyenem.

Update @12/08/2010: Beillesztettem egy online látogató számlálót, valamint mutatok még Neked olvasnivalót is.

2 megjegyzés:

Dorka írta...

Mennyivel kevésbé fájdalmas, mint egy tényleges ráncfelvarrás.. na meg olcsóbb is. Tetszetős a vonalkódos óra :) Meg majd ha lesz időm, én is körbenézek az ajánlott oldalakon, hogy jobban ki tudjam használni ezt a blogdolgot. És ha már ráncfelvarrás.. Hmmmm... mintha 10 évet fiatalodtál volna :D

az, aki írta...

Na igen, csak kissé időigényes. De megéri!
A 10 év kicsit sok, jó nekem most így a bőrömben. :)
Csak rajta, várom a változásod!