2010. augusztus 30., hétfő

...hogy az olvasó szava szent

Azt írta Dora az előző bejegyzéshez, hogy ha nem vonok be bloggereket a könyvismertetős játékba, akkor írjak emileket a barátaimnak, aztán írjam le a válaszaikat.

Na, én más megoldást találtam ki.

Itt leírhatod a 10 kedvenc könyved. Itt meg a +1 kedvenc könyved. (Azért két részletben, mert a
kerdoivem.hu maximum tíz kérdést enged egy kérdőívben létrehozni, de így legalább külön kezelhető a +1. :)

Szóval kedves olvasó, kattingass, töltögess. Én meg majd még visszatérek erre, s beszámolok az eredményről.

4 megjegyzés:

Dorka írta...

Én még betenném Pasquale Festa Campanile: A szerelmes boszorkány c. könyvét illetve Mark Twain: Ádám és Éva naplója c. könyvecskéjét. :)

az, aki írta...

Akkor az Nálad 10+1+2 :)
De kitöltheted a kérdőívet is...

(Egyébiránt meg egyre több fontos könyv jut eszembe, amit nem írtam le. Talán majd egyszer.)

Dorka írta...

Igazából 10+2+3 már... a kérdőív maradjon azoknak, akiknek nincs bejegyzésük. Én elvileg már összegyűjtöttem az enyémeket...

az, aki írta...

Na igen, a 10+1 nekem is kevésnek tűnt, azért írtam úgy, ahogy.

A kérdőívet amúgy meg eddig csupán egy ember töltötte ki. Nem valami aktívak az olvasók. Vagy lehet, egyszerűen csak nem erre járnak.