2009. november 30., hétfő

...hogy egy tárgy rabbá tesz

Beleborzongtam, mennyire össze vagyok nőve a mobilommal. A Kedves csóválta is a fejét majd' egy álló napon keresztül, látva mit tesz velem a telefontalanság.
Történt ugyanis, hogy vasárnap reggel nem bootolt be, se az akkumlátor kivétele majd betétele, sem az így történő újraindítás nem segített. Maradt a garanciajegy meg- és a szervíz felkeresése. Ahol a srácok közölték, hogy szoftverfrissítésre lesz itt szükség, de azt csak hétfő délre tudják vállalni, mert a gépük épp le van halva, de ide kérnek egy aláírást és 24 óra múlva jöjjek vissza.
Otthon meg a rémület, nem a garanciális javítás kocka ikszelődött be, de hát aláírtam. Vissza a szervízbe, ahol nyugtattak, ha a garancialevél mellette van, akkor ingyér csinálják, ez itt csak egy word doksi, kolléga nem tudott máshová ikszelni.

Aztán ma délután visszakaptam, érezhetően gyorsabb, de hát a memóriakártyán lévő alkalmazások egy része nem települt újra. Még jó, hogy a szervíz előtt ültünk le a Kedvessel, mert telefonálnia kellett, hát visszamentem, hogy most akkor mi is van? Mert az alkalmazáskezelő szerint telepítve vannak ezek az alkalmazások, de valahová elbújtak a telefonban. A srác sem értette, obligát tanács: újratelepítés.

Hát megtettem, mert az alkalmazáskezelő nem engedte az uninstallt, de még a pc suite sem. Hát van a memóriakártyámon 990 kb elérhetetlen foglalt hely és egy minden gombnyomásra gyorsan reagáló, újra testreszabható, de működő telefonom.

Nincsenek megjegyzések: