2009. december 28., hétfő

...hogy érdemes tagnak lenni

Bejön nekem ez az AVI tagság (köszönet érte - mármint az AVI-ért - Xor barátomnak), nézem a látogatottsági statisztikákat (köszönet érte - mármint a támogatásért - Xor barátomnak), s most, hogy egy hónapja lettem nagy testvér, jól kielemezlek téged, olvasó.

Eddig 37-en 111 alkalommal jártatok itt, átlagosan 56 másodpercet fordítva olvasásra és 1,47 oldalt megtekintve. Bő kétharmadotok visszatérő. Volt, aki nem elégedett meg a kezdőlap olvasásával, és 11, sőt 12 lapot is megnézett. Na jó, az is elismerést érdemel, aki hetet. És az is, aki kettőt vagy hármat.

Nekem a legszórakoztatóbbak a keresők által idetévedt, átlagosan 14 másodpercet itt töltő látogatók kulcsszavai. A kedvenceim a "csak egy luzer kivanhat neked boldog unnepeket,zene" és az "ajandek festonek", akik, bár rám találtak, de 0 másodpercet töltöttek itt, miképp az is, aki azt kereste, hogyan kell koreai nyelven Boldog Karácsonyt kívánni. Némileg rontja a statisztikát, aki az édesipari termékek érzékszervi vizsgálatára keresett, a szabvány száma szerint és három percig nézett két oldalt.

És mivel régóta tudjuk, hogy nemzetközivé lesz a világ, dicsekedhetem külföldi látogatókkal is. Isztambulból három oldalt 40 (!) másodperc alatt néztek át, Rosztovból kétszer is jártak erre, a bukaresti és a nagybányai látogatókkal viszont tényleg elértem a célom, mert ők 0 másodpercet töltöttek az oldalon. No de az igazi célközönség a magyar, és mint annyi más területen, itt is látszik, mennyire fővároscentrikus az az ország. Külön köszönet az AVI-hoz méltó viselkedésért dunaújvárosi és győri látogatóimnak, akik szintén 0 másodpercet voltak velem.

No és ami a legmeglepőbb, hogy a látogatási csúcsot december 24.-én döntöttem meg. Emberek! Miért blogot olvastok Szenteste?

Nincsenek megjegyzések: