2010. február 22., hétfő

...hogy az ember saját magán röhög

Holnap lesz egy hete, hogy megtudtam, csütörtökön ki lesz húzva a fogam. S persze azt írtam, hogy nyugodtabb vagyok, mert ugye a bizonyosság...

Hát mégsem.

Mert ahogy közeledik a csütörtök, egyre idegesebb vagyok. És száraz gombóc van a torkomban, krákogok is néha. És ha az ember dohányos és ideges, akkor rágyújt. Hogy megnyugodjon. Viszont a dohányzástól meg száraz gombóc lesz a torkában. Amitől ugye ideges. Ördögi kör...

De ami ami aztán tényleg röhejes, az az, hogy rágúgoltam a "mennyi ideig tart egy foghúzás" és a "mit tegyünk foghúzás után" kifejezésekre. Előbbire találtam egy olyan oldalt, ahol részletesen taglalja a (fogorvos) szerző, hogyan is zajlik egy ilyen művelet, s hogy a bejegyzés elolvasása tart kb. annyi ideig mint a foghúzás. Utóbbira meg csupa olyan dolgot, amit eddig is tudtam, leginkább azt, hogy ne dohányozzak. Amihez amúgy sem lesz kedvem szerintem.

És ugye ma még csak hétfő van, mi lesz velem még három napig? Ha van valami jó tipped a torokban lévő száraz gombóc eltüntetésére, akkor szívesen venném, ha elmesélnéd nekem.

Nincsenek megjegyzések: