2010. április 29., csütörtök

...hogy az ebédre várni nem érdemes

Különösen ma nem. Történt, hogy reggel nem találtam a recepció melletti - a sok-sok dolgozó ember által rendelt ételek tárolására rendszeresített asztalon - a mai ebédem, bármennyire is kutattam, viszont az ugyanazon cégtől rendelt többi doboz ott virított, rajtuk különböző kollégák neveivel.

Írtam hát az ételszállító cégnek, s próbáltam biztosra menni, két címre is elküldtem (infokukac, ugyfelszolgalatkukac), s elég hamar jött is a válasz, ezt most betűhíven adom közre, annyira szép.

-----Original Message-----
From: Ételszállítócég Ügyfélszolgálat [
mailto:ugyfelszolgalat@etelszallitoceg.hu]
Sent: Thursday, April 29, 2010 8:39 AM
To: enmagam
Subject:

Tisztelt (nevem)!
Jeleztük a szállítónak az étel hiányát, észre is
vette közbe Ő is.
11 óra előtt elviszi Önnnek.
Tisztelettel: X.Y. -
Ételszállítócég



Ehhez képest 10:45-kor még sehol semmi, gondoltam egy óra múlva megnézem újra. 11:45-kor még mindig sehol semmi, mondok magamnak, akkor most válasz a fenti levélre, megköszönve az információt, aminek ellenére még mindig sehol semmi. S hogy akkor a jövő heti rendelésem összegéből a mai ebéd árát lesznek szívesek jóváírni. Már vittem a kurzort az egérrel a "Küldés" gombra, mikor csörög a telefonom, s a recepciós lány belemosolyog a fülembe, hogy meghozták az ebédem. Ami aztán nem is esett jól.

Nincsenek megjegyzések: