2010. április 30., péntek

...hogy lopná az ember a semmit

Aztán mégsem sikerül. Legalábbis nem úgy, ahogy szeretné.

Mikor rátaláltam a legőszintébb oldalra a világon, elhatároztam, nekem kell egy ilyen blog!

Viszont ezt a poént Dark_Angel már lelőtte előttem, annyi a nemzetközi hírnévnek... Ráadásul nem is vette komolyan, mert nem igaz, hogy nincs ott semmi!

A spanyol nyelvű url meg angolul közli, hogy nincs ott semmi különös, és még egy idézetet is olvasható a középszerűségről. Meg linkek is vannak, szóval ez sem az igazi...

Portugálul Habecasis 2006. augusztus 26.-án jegyezte be, hogy nincs ott semmi. Azt meg ugyan minek?

Asia lengyel nyelvű "Nie patrz" (ahogy rákerestem, kb. "nem lát") című blogjára 2009. januárjában töltött fel három képet. Ez sem meríti ki a "semmi" fogalmát...

De a legdurvább a franciául író kolléga, aki nagyon nem vette komolyan azt az url-t, amit választott. Nyugodtan írhatott volna ezen a címen. (Ami még szabad, szóval, aki sok dolgot akar a blogjára pakolni és frankomán, annak hajrá!) Mellesleg Monsieur Jacques Granola elköltözött a semmit sem ígérő helyről egy távlatpontra.

Viszont csehül, dánul, észtül, finnül, hollandul, horvátul, írül, katalánul, máltaiul, németül, olaszul, románul, svédül, szlovákul, szlovénül, törökül vagy épp walesiül még tiéd a pálya.

Magyarul viszont már nem. Azt megszereztem magamnak!

9 megjegyzés:

Dorka írta...

Na azért van ott is valami, a Te változatodban. :P Egész kis szöveg van a lapon: "A keresett kifejezésnek egyetlen bejegyzés sem felelt meg. Összes bejegyzés megjelenítése" Még ha nem is Te jegyezted be, de na. A http://www.thereisnothinghere.com/ így egy fokkal őszintébb.

az, aki írta...

Jóvanna! Majd ha lesz rá érkezésem, eltüntetem. Mellesleg az is csak a semmit jelzi...

Dorka írta...

Jelzőtábla a semminek? :P Jójó, bocsi, imádok kötöszködni.

az, aki írta...

Hát néha talán az is hasznos lehet! :)
Amúgy a kötözködéssel nincs bajom. A "kötöszködés"-sel már inkább... Bocs.

Dorka írta...

Tudtam, hogy bele fogsz kötni :P Megbocsátom. Tudom, hogy úgy kell írni, de hozzám sz-szel passzol.

az, aki írta...

Látod, én (is) már csak ilyen kötözködős vagyok.
Ha így, akkor így. Majd igyexem megszokni. :)

Dorka írta...

én meg az x-et :P

az, aki írta...

Alors, on est d'accord. :)

Dorka írta...

Absolument :)