2010. április 13., kedd

...hogy mégsincs óravásárlás

Néha szoktam bóklászni a neten, s órákat nézegetni, s egy magyar oldalon megtaláltam - nem is sok pénzért - azt az Esprit órát, amit eddig csak külföldi lapokon láttam.

Alatta űrlap, mert igen, érdeklődnék és meg is rendelném. Kitölt, elküld, vár. Másnap emil.

Kedves (itt a nevem),

köszönjük megkeresését. Az Ön által
keresett óra sajnos nincs nekünk készleten. A forgalmazót megkérdezzük, hogy be
lehet-e szerezni.
Helyette a mellékelt képen látható S. Oliver-t tudjuk
azonnal adni.

Üdvözlettel:

név, titulus, cég, cím,
telefon, fax, url, bankszámlaszám.



Megköszöntem, s megírtam, hogy nekem igazából az az Esprit kellene, ez nem igazán olyan, amit szeretnék.

Erre ma a válasz:

Kedves (itt a nevem),

Megkaptuk a forgalmazótól a választ.
Sajnos ez egy 2007-es modell, így sajnos már nem lehet rendelni.

Ezt is megköszöntem, sajnálkozva.
Hát így nem vettem órát a birodalomból. (Persze a honlapjukon fenn van még...)



Szóval, dírríder, ha látod valami kirakatban ezt az órát, akkor szólj nekem!

Nincsenek megjegyzések: