Alatta űrlap, mert igen, érdeklődnék és meg is rendelném. Kitölt, elküld, vár. Másnap emil.
Kedves (itt a nevem),
köszönjük megkeresését. Az Ön által
keresett óra sajnos nincs nekünk készleten. A forgalmazót megkérdezzük, hogy be
lehet-e szerezni.
Helyette a mellékelt képen látható S. Oliver-t tudjuk
azonnal adni.
Üdvözlettel:
név, titulus, cég, cím,
telefon, fax, url, bankszámlaszám.
Megköszöntem, s megírtam, hogy nekem igazából az az Esprit kellene, ez nem igazán olyan, amit szeretnék.
Erre ma a válasz:
Kedves (itt a nevem),
Megkaptuk a forgalmazótól a választ.
Sajnos ez egy 2007-es modell, így sajnos már nem lehet rendelni.
Ezt is megköszöntem, sajnálkozva.
Hát így nem vettem órát a birodalomból. (Persze a honlapjukon fenn van még...)
Szóval, dírríder, ha látod valami kirakatban ezt az órát, akkor szólj nekem!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése