2013. május 7., kedd

...hogy készülődés van

Jövő hétfőn repülünk a Kedvessel Párizsba, s én már nagyon készülök rá.

Tegnap megbeszéltem a Francetourisme-mal, mikor megyünk Giverny-be meg Versailles-ba. (Vettem a Kedvesnek ajándék kuponokat, s beváltottam őket voucherekre.) érdekes volt, mert a 14.-ére foglalt Monet nézést rögtön vissza is igazolták, viszont a királyi kirándulás miatt felhívtak, a kiválasztott 21.-e nem jó, mindenféle extra díjakat kellene fizetni. Mondom, küldje már el, milyen időpontok közül választhatunk.

Hát maradt a 15.-e. Utána marad hat napunk bejárni a Várost.

Amit persze új cipőben kell, a jó kis fehér Nike cipőm egyrészt már nem is olyan fehér, másrészt három éve nyúzom, s látszik rajta. Úgyhogy ma a Duna Házban a Players Outletben vettem 9,999 Forintokért egy szép új és kényelmes (fehér) Fila-t.

Amit amúgy még szombaton nézett ki nekem a Kedves a Pólusban a Sportfactoryban, de ott a méretemben nem volt, viszont az eladólány megnézte nekem, hogy a Boráros téren találok.

A Pólusba meg úgy kerültünk, hogy kellett egy bőrönd, amit régóta kerestünk az utazáshoz, szóval ideje volt beszerezni, s végül az Asia Centerben találtunk egy türkizkékeszöldes négykerekűt. Mert arra hiába vártunk, hogy a közeli Aldiban a kétrészes fekete bőröndszettet leolcsózzák.

Szóval majd' minden rendben, már csak ki kell bírni jövő hét hétfőig.

3 megjegyzés:

Dorka írta...

Hú, jó utat! :) Nagyon klasszul hangzik, várom már a beszámolót előre!

az, aki írta...

Nem tudom, lesz-e, lásd a mai bejegyzést. :-(

Dorka írta...

Látom és sajnálom :S remélem, lesz még derűsebb, reménykeltőbb update a posztban...