2009. október 12., hétfő

...hogy rosszkedv van

Már reggel azzal szembesültem, hogy esik az eső, no és persze azóta is, egyfolytában. Az irodában meg hideg fények, rádió sem szól, csak a billentyűk kattogását lehet hallani. Régi, óvodás emlék jut eszembe, akkoriban hajnalinak tűnő felkelésekkel: hatalmas szoba, odakünn szürkeség (mint most) és csendben majszoljuk a reggelit (vagy a tízórait? mindegy), aztán csendesen egy sarokba kuporodva egyedül játszom valami autóval.

Na, így érzem most magam. Paplan alatt, jó melegben, aludni lenne jó.

Mert a szürkeség és a hideg még hagyján, de az eső... Ilyenkor még sétálni sem lehet. Ill. lehet, de csak én vagyok nyavalygós, és viselem nehezen az esőt. Kedves szerint (reggel, a buszra várva mondta) még mindig inkább ez, mint a hó. Na, hát inkább egyik sem, válaszoltam, leginkább napsütés és huszonöt fok. És tavasz, meg nyár. Az őszben ezt nagyon nem szeretem. És az időjós oldal, amit nézni szoktam, is egész hétre azt írja, hogy hűvös lesz Pesten, meg overcast és cloudy és light rain.

Ja, és még a nyakam is elaludtam.

Nincsenek megjegyzések: