2009. augusztus 2., vasárnap

...hogy az ember festőnek áll

Igazából ez egy bulváros cím, merthogy csupán satírozónak. A női olvasóknak gondolom nem kell elmondanom a satírozás mibenlétét, a pasiknak meg annyit, hogy ez bizony egy érdekes és hosszadalmas folyamat, főképp, ha az ember lánya házilag szeretne néhány világos tincset a hajába.

Merthogy a Kedves haját már profiként festem (legutoljára kolléganői is dícsérték az új hajszínt), de ma délután először fogtunk neki alufóliát tépkedni meg tincseket válogatni. De nagyon jó lett az eredmény! (Bár mikor a fóliákat szedte ki a hajából, majd megmosta, még erős kételyeink voltak a sikert illetően, de miután megszárította és láttam napfényben, már büszkeség töltött el.)

Amúgy meg a művelet előtt megjegyezte, hogy mennyi ősz hajam van már. Kérdeztem, van-e itthon még hajfesték, mire mosolyogva válaszolt, hogy nekem arra nincs szükségem, jól áll az a pár fehér hajszál. Mondjuk szerintem nem annyira "pár"...

Nincsenek megjegyzések: