2009. augusztus 14., péntek

...hogy az ember nagyon vár egy koncertet

Nemrég cseréltem el sok-sok pénzt két Leonard Cohen jegyre.

Amikor megtudtam, hogy lesz Pesten koncertje, nagyon vágytam elmenni. Csak ugye a jegyárak kissé elriasztottak. Aztán addig tököltem, míg jött az áfaemelés, s a jegyek még drágábbak lettek...

No de hát eddig bírtam, a legolcsóbból kettőt immár magaménak tudhatok.

Hívtam a Kedvest, ki kérdésemre biztosított afelől, hogy még úgy is szeret, hogy ennyi rengeteg pénzeket voltam képes kiadni egy koncert miatt. Merthogy nem gyakran fordul elő. Konkrétan az együtt töltött tizenhét év alatt még egyszer sem.

Egyébiránt Leonard bácsitól először a Future című lemezét vettem meg. Az MTV '92-ben sokszor adta a Closing time-ot. Én ezzel a számmal fedeztem fel magamnak ezt az embert.

Nincsenek megjegyzések: