2009. augusztus 30., vasárnap

...hogy az ember hisztériás

Ez itt most egy bulváros bejegyzéscím, mert persze nem hisztiztem, viszont a Kedvessel az Árkádban sétálva láttuk, hogy a Hisztéria névre hallgató étterem torkos vasárnapot tart, és minden ételt féláron kínál. Hát ott ebédeltünk ma. Kedves aszalt paradicsommal töltött pulykamellet sajtmártással és jázmin rizzsel én meg a magyaros ételkínálatból választottam, aminek nem jut eszembe a neve, de valami lecsóhoz hasonló hagymás ragu volt csirkemell darabokon friss paradicsom darabokkal, zöldborsóval és rösztiburgonyával.

Egyébiránt meg lett volna okom hisztizni is, mert a Zaraban találtunk végre slim fit fazonú farmert nekem, de pont a méretemben a hátsó részén igen randán volt koptatva. Persze a kisebb és a nagyobb méretűek jól néztek ki. De hát van még máshol is Zara a városban.

Most meg, mielőtt elkezdtem volna írni ide, hívott (csp)b, hogy olvasta amit itt írtam a péntekről, meg milyen jó volt ott, s hogy hát el sem tudtunk búcsúzni rendesen, de ha majd jön haza, akkor találkozzunk majd, csoportosan is. Hát gyorsan elküldtem neki emilben ezt a linket, aminek talán hasznát veszi.

Nincsenek megjegyzések: