2009. szeptember 23., szerda

...hogy rövidség van

Ma küldtem egy kollégának egy érdekes (szakmai) dolgot, mire csak annyit válaszolt, hogy "OMFG jól nyomja!"... Nem tudtam hirtelen hova tenni, aztán bevillant, hogy erre a négybetűsre rá kellene gúgolni, és megtudtam, hogy mennyire el vagyok maradva internetszleng terén. Hát kutakodtam, és találtam érdekes, talán hasznos oldalakat, ezt meg ezt.

Amúgy ha már a rövidítéseknél tartunk, a munkahelyemen mostanában a PSD-t említi mindenki. Én eddig úgy tudtam, hogy ez bizony a photoshop-pal kapcsolatos, de hát ez most nem az, hanem financial english... Rövidítések keresésében mellesleg az abbreviations.com szokott nekem segíteni.

És a végére egy kis szórakoztató ismeretterjesztés.
Amit mi NATO-nak (North Atlantic Treaty Organization) mondunk, azt bizony a franciák és a spanyolok lefordították, és OTAN-nak (Organisation du traité de l'Atlantique Nord ill. Organización del Tratado del Atlántico Norte). No de ha erre angolul keresel rá, akkor bizony az Outreach and Technical Assistance Network-re bukkansz. Persze magyarul igen hülyén nézne ki, hogy ÉASZSZ...

Nincsenek megjegyzések: