2009. június 10., szerda

...hogy egy ingatlanközvetítő nincs képben

Kaptam ma emilt egy ingatlanos honlapról (regisztráció, majd paraméterek beállítása után kapod a leveleket azokról a lakásokról, amelyek a megadott feltételeknek megfelelnek), és hát baromi jó alaprajz, közel a mostani lakáshoz, tágas szobák, gardrób és kamra is, külön konyha meg étkező, megvásárolandó tároló és teremgarázshely, igen jó áron (alig valamivel több, mint az, amiről tegnap írtam). Mi kell még? Terasz.
Hát megnéztem az ingatlanos oldalon a projektet, s találtam nagyon hasonlót, amihez 17(!) négyzetméteres terasz is tartozik.
Elküldtem a linkeket a Kedvesnek, beszéltünk is, hát felhívta a megadott közvetítőt. Akivel megbeszélte, hogy az beszél a kivitelezővel és péntek délután megnézhetjük, de addig is, emilben elküld mindenféle kapcsolódó dokumentumokat. Hát van szerkezeti leírásunk meg szerződéstervezetünk meg alapító okiratunk.
Viszont a Kedves nyomozott, megkereste a kivitelezőt (megtalálta a projekt honlapját, azon meg a még szabad lakást), aki meg közölte, hogy hát kettő darab ilyen teraszos volt, de már elkeltek, s azok is, melyeknek nincs. Mondta neki a Kedves, hogy hát a honlapjukon ez még szabad, mire az volt a válasz, hogy igen, frissíteni kéne. Na igen.

Hát ezek után az emberünk mikor jelentkezik, hogy a pénteki találkát lemondja?

Amúgy meg hazafelé, kárpótlandó magam, vettem az Intersportban egy (leértékelt) Columbia túraszandált. Mondjuk szandált egyébként is kerestem már.

Nincsenek megjegyzések: