2009. június 18., csütörtök

...hogy sikerül egzotikus valutát találni

Ráadásul nem is kellett sokat menni utána.
A Visegrádi utcából elmentem pénzt felvenni a Nyugatihoz, majd az Élmunkáson (bocs, Lehel tér, de aki tizenévesen sokat járt arra, annak már csak Élmunkás, miképp a Ferenciek tere is Felszab marad) láttam levát 155-ért, amit drágállottam, hát metró és Deák tér. És rengeteg valutaváltó és rengeteg értetlen tekintet ("Bolgár levát nem tartunk!"), míg végre megszánt a kilencedik helyen a lány a Kálvin térnél, s elmondta, hogy az Exclusive Change foglalkozik egzotikus valutákkal, s a Felszabon van egy. Hát irány a Fővám tér, hogy kettessel elvillamosozzak oda, ám közben a csarnokkal majdnem szemben találtam egy exkluzív irodát, ott meg levát 151-ért. Most a pénztárcám egyik rekeszében néhány tíz- meg húszlevás bankjegy lapul.
Én meg a melegtől és a rohanástól (meg a stressztől) leizzadva metrózok hazafelé.

De legalább délelőtt feltöltöttem az ipodom meg raktam rá új zenéket, 15,5 óra, lesz mit hallgatni a buszon.

Nincsenek megjegyzések: