2009. július 13., hétfő

...hogy az ember úgy jár

Mint én, hogy csak élménybeszámolóból értesültem egy jó koncertről. (Zárójelben és halkan, én bezzeg előre szóltam, hogy jó koncertre megyek majd. Zárójelen belüli zárójeles megjegyzés: tényleg jó koncert volt, bár 20:30-tól a Kaméleont vetítették, és nyolc körül már sokan gyülekeztek és hangoskodtak, és a koncert után a zenészek a film alatt szedték szét a szerelésüket…)

Szóval én már most figyelmeztetlek, hogy a hétvégén véget ér a "Nyár a Lánchídon", és szombaton játszik pl. a Méta (16:30, Pesti hídfő) meg lesznek még jó koncertek, vasárnap meg a Balázs Elemér Group (18:00, Pesti hídfő) és a Dés András Trió is (17:30, Budai hídfő), ez utóbbi két program nagy fejtörést okoz, majd rohangálok át a hídon ide-oda, asszem…

No és a Szent István parkban is lesznek jó koncertek. Július 26.-án PASO, augusztus 9.-én meg a Csík zenekar (a szórólapon még Lovasi is szerepelt a vendégek között, de itt már "csak" Drescht meg Ferenczit említik).

Szóval tessék menni nyáron fesztiválozni, amikről most írtam, azok ingyér' vannak!

Nincsenek megjegyzések: