2009. július 13., hétfő

...hogy a tanárnéni gondolatolvasó

Cspbvel beszéltem délután, összeszedtük, hogy miket kéne mondani tanárnéninek, meg a Kedves is mondott pár jó gondolatot, hát fel voltam készülve rendesen.

Aztán jött az óra, megkaptuk a kijavított teszteket, s mikor megláttam, hogy 84% lett az eredményem, hát leizadtam. Gyorsan megnéztem hány pontot vesztettem (a 100-ból), és bizony csak hatot. Hát összeadtam kétszer is a pontjaim, s egyre csak 94 jött ki. S mikor ezt megjegyeztem, elnézést kért, hogy számokban nem erős.
(Zárójeles nagyarcos megjegyzés: eddig minden Final test-em 90% feletti, 'Excellent' minősítésűre sikeredett.)

Majd jött egy pörgős óra, semmi üresjárat, a végén meg szerdára rengeteg házi. Olyan volt, amilyenre vártunk. Hát mondtam cspbnek, most nincs okunk beszélni vele, majd ha újra olyan óráink lesznek, mint az előző két hónapban, akkor megtehetjük. Úgy látszik, olvas a gondolatainkban.

Persze a "diplomáinkat" ma nem kaptuk meg, szerdára ígérte. Mondjuk érdekes lett volna, hogy az enyémet hogyan módosítja...

Ja, és tessék cspbt meggratulálni, 92%-os tesztet írt!

Nincsenek megjegyzések: